شرایط و قوانین حال حاضر استفاده از محصولات ایگارا (igara.ir) به طور واضح و شفاف در این صفحه توضیح داده شده است. این قوانین به منظور حفظ حقوق فروشنده (ایگارا) و خریدار وضع شده‌ است. خرید هر یک از محصولات این سایت، به منزله پذیرش تمامی قوانین ذکر شده در این بخش است. جهت اطلاع‌رسانی کامل قوانین، علاوه بر این صفحه در مرحله ثبت سفارش نیز قوانین به شما یادآوری و تایید پذیرش قوانین اخذ خواهد شد.

تمامی اطلاعات مشتریان اعم از نام، شماره تلفن، ایمیل، اطلاعات ورود، پیام‌ها و … برای فروشگاه ایگارا محفوظ بوده و به هیچ عنوان این اطلاعات در دسترس افراد خارج از صلاحیت قرار نخواهد گرفت. ارائه اطلاعات مشتریان تنها به مراجع ذی‌صلاح و با حکم قضایی امکان‌پذیر خواهد بود. همچنین ایگارا متعهد می‌گردد به هیچ عنوان این اطلاعات را به هیچ شخص و شرکتی برای فروش و یا اشتراک، قرار نخواهد داد.

  1. اسناد و دفاتر و گزارشات و همچنين عمليات الكترونيکی ضبط شده در سيستم كامپيوتری ایگارا در مقابل ادعای کاربران، سند و دليل معتبر خواهند بود.

  2. ایگارا این امکان را دارد که در هر زمان و بدون اطلاع قبلی در متن اين قرارداد تغيير ايجاد کند. اين وظيفه شماست که با مراجعه مداوم به اين متن، از تغييرات آن مطلع شويد و در صورت مخالفت با آن می‌توانيد از خدمات ایگارا استفاده ننمایید، در غير اين صورت تمام پيامدهای احتمالی آن بر عهده شما خواهد بود. عملیات پرداخت موفق وجه، به منزله مطالعه كامل اين قرارداد و مورد تاييد بودن تمامی موارد فوق از سوی شما خواهد بود.

  3. فراموشی پسورد، عدم نگه داری اکانت خود، فراموشی ایمیل، اشتباه وارد شدن در یک اکانت دیگر، پاک کردن ایمیلی که ثبت سفارش رخ داده و یا درج اشتباه ایمیل و یا تلفن همراه در اکانت کاربری ایگارا و مواردی که خارج از حیطه ایگارا است، کاملا برعهده خریدار بوده و حل آن هم بر عهده خریدار خواهد بود.

  4. به دلیل نوسانات قیمت ارز و همچنین تخفیفات پلتفرم‌ها، قبل از خرید، از قیمت محصول در پلتفرم‌های بازی اطلاع کسب کنید تا مطمئن شوید قیمت بازی به‌روز است. در صورت مغایرت قیمت محصول در سایت با قیمت محصول در پلتفرم، قیمت پلتفرم ملاک خواهد بود. اگر وجه واریزی خریدار کمتر از مبلغ قیمت محصول در پلتفرم باشد، خریدار باید مابه التفاوت قیمت را واریز کند، و اگر انجام ندهد، وجه ظرف یک هفته با کسر ۵ درصد عودت داده خواهد شد.

  5. اگر مدت زمان قیمت محصول تخفیف خورده در پلتفرم بازی به اتمام رسیده باشد و خریدار محصول را با قیمت تخفیف خورده در ایگارا خریداری کند، خریدار باید مابه التفاوت قیمت را واریز کند و یا اینکه مبلغ ظرف یک هفته با کسر ۵ درصد به خریدار عودت داده خواهد شد.

  6. برای محصولات گیفت کارت ایگارا، بعد از پرداخت موفق، امکان عودت وجه به هیچ عنوان امکان‌پذیر نخواهد بود.
  7. مدت زمان فعالسازی محصولات بین ۱۰ دقیقه تا حداکثر ۳ ساعت است. اما ممکن است به دلایل متعددی این کار با تاخیر ۲۴ ساعته و یا بیشتر انجام شود و خریدار از این بابت حق هیچ‌گونه شکایتی را ندارد.

  8. ایگارا هیچ گونه مسئولیتی را برای مشکلات درگاه پرداخت بر عهده نخواهد داشت.

  9. مسئولیت انتخاب پلتفرم، نوع محصول (ادیشن) و ریجن بر عهده خریدار است. به طور کلی مسئولیت هرگونه خریدی بر عهده خریدار است. اگر خریدی به اشتباه انجام شده باشد، هیچ‌گونه مسئولیتی در این رابطه متوجه ایگارا نخواهد بود.

  10. تنها وظیفه فروشگاه ایگارا در برابر خریدار بازی، این است که بازی را به صورت قانونی برای اکانت خریدار، خریداری کند. از نظر مشکلات احتمالی دانلود و نصب بازی همچنین بن شدن اکانت و ابطال خرید توسط پلتفرم فروشنده، هیچ‌گونه مسئولیتی متوجه ایگارا نخواهد بود و رفع این موارد کاملا بر عهده خریدار بازی است.

  11. فروشگاه ایگارا مسئولیت و خدماتی در رابطه با برگشت زدن خرید و به اصطلاح ریفاند ندارد. اگر شما ریفاند را ثبت کنید، در صورت برگشت مبلغ بازی برگشت زده شده به کارت‌های ما، با کسر ۵۰% مبلغ، باقی مبلغ به شما عودت خواهد شد.

  12. در صورتی که ایگارا محصولی را در فروشگاه‌های استیم، اپیک گیمز، یوبی سافت، الکترونیک آرتز، پلی استیشن و ایکس باکس خریداری کند و این خرید توسط خریدار کنسل شود، فروشگاه ایگارا هیچ‌گونه مسئولیتی را در این مورد نخواهد داشت و خریدار حقی بابت طلب وجه پرداخت شده نخواهد داشت.
  13. اگر قیمت روی سایت به‌روز باشد، قیمت نهایی بوده و تخفیف‌های شخصی اکانت‌ها شامل کاهش قیمت نمی‌شود. اگر اکانتی تخفیف لویالیتی داشته باشد و ادیشن استاندارد را سفارش دهد، ادیشن لویالیتی با همان مبلغ پرداخت شده برای ادیشن استاندارد برای وی خریداری می‌شود.

  14. در زمان قطعی اینترنت، تحریم، تغییر قوانین دولت‌ها و پلتفرم‌های بازی و یا هرگونه حوادث غیرمترقبه، و بصورت کلی هر مسئله‌ای که شرایط را از حالت عادی خارج کند، هیچ‌گونه مسئولیتی برای فعالسازی محصولات، برای ایگارا وجود ندارد و این موضوع تا زمان برگشت شرایط به حالت عادی برقرار است.

  15. اگر در انجام فرایند خرید، ریجن اکانت تغییر کند، فروشگاه ایگارا هیچ مسئولیتی در این زمینه نخواهد داشت و این مورد به تاریخچه اکانت شما مربوط است.

  16. تمامی خریدهای ایگارا توسط کارت بانکی معتبر انجام می‌شود، در صورت کنسل کردن خرید و یا بن شدن اکانت توسط پلتفرم، هیچ‌گونه مسئولیتی متوجه ایگارا نخواهد بود و خریدار حقی بابت طلب وجه پرداخت شده نخواهد داشت.

  17. اگر بازی خریداری شده در استیم در حالت پندینگ قرار بگیرد، خریدار حق کنسل کردن خرید را نخواهد داشت و تا زمانی که خرید در حالت پندینگ قرار دارد خریدار نباید وارد اکانت خود شود. خریدار باید تا زمان تکمیل شدن خرید توسط استیم صبر کند و حقی بابت طلب وجه پرداخت شده نخواهد داشت.